Om du har glömt ditt lösenord eller lösenordet fungerar inte

Skriv ditt medlemsnummer som användarkod och fyll i alternativet, vart du vill att ditt nya lösenord skall skickas. Klicka på Sänd. Efter att du har loggat in till tjänsten med lösenordet som du fick, öppnas en skärmbild, på viken du måste ändra ditt lösenord av säkerhetsskäl. Det nya lösenordet skall vara 5-12 tecken lång.

Beställningen av det nya lösenordet lyckas, om din e-postadress eller mobiltelefonnummer är uppdaterade i arbetslöshetskassan medlemsregister.

Om du inte får det nya lösenordet till din mobiltelefon eller e-post, sänd ett meddelande om problemet tkassa@jhl.fi. Ge dina kontaktuppgifter samt ditt medlemsnummer på meddelandet.

OBS. Lösenordet i eWertti ändras inte även om fackets tjänster förnyas 11.6.2019. Om du ändrar ditt lösenord till fackets tjänster, använd dock samma lösenord som tidigare i eWertti.

Användarkod
 Per e-post
 Per textmeddelande

Suomeksi På svenska In English

Om du använder en allmän dator, exempelvis på bibliotek, kom ihåg att tömma snabbminnet (cacheminnet) efter användning. På så sätt försäkrar du dig om att dina konfidentiella uppgifter inte blir kvar på datorns snabbminne.

<< Avbryt